ESTATE POINT prowadzi również biuro sprzedaży inwestycji na wyłączność.
Garvest Real Estate odpowiedzialny za inwestycję to butikowy fundusz kapitałowy, tworzący innowacyjne projekty w segmencie nieruchomości premium. Zbudował dotąd biurowiec Bałtyk (wraz z Grupą VOX) i zespół Pixele w Poznaniu oraz Hotel Vienna House na warszawskim Mokotowie.
GN GROUP
GN GROUP - to polsko-austriacka firma istniejącą od ponad 20 lat.
Zadanie ESTATE POINT:
- nazwa i logo dwóch nowych inwestycji dewelopera.
- key visual dla inwestycji Olbrachta 24
- strona internetowa inwestycji Olbrachta 24
KLESZCZEWO PARK- AGROBEX
ESTATE POINT - pełen branding inwestycji KLESZCZEWO PARK w Kleszczewie [AGROBEX] . Nazwa, logo, key visual, folder inwestycji, landing page.
Prowadzimy również komunikację inwestycji w mediach społecznościowych.
Kleszczewo Park to inwestycja, która swoją funkcjonalnością i położeniem zaspokoi oczekiwania nawet najbardziej wymagających mieszkańców. W pierwszym etapie powstanie 75 komfortowych mieszkań z ogródkami na parterze oraz przestronnymi balkonami na wyższych kondygnacjach. Budynek będzie posiadać windy, a także komórki lokatorskie do każdego z mieszkań.
OSIEDLE SILESIA- AGROBEX
ESTATE POINT - pełen branding inwestycji OSIEDLE SILESIA w Zielonej Górze [AGROBEX] . Nazwa, logo, key visual, folder inwestycji.
OSIEDLE SILESIA jest położone w malowniczym mieście Zielona Góra. To nowoczesny, kameralny kompleks dwóch budynków położony przy ul. Osiedle Śląskie w Zielonej Górze, w którym znajdzie się 117 mieszkań. Różnorodność lokali pozwala idealnie dostosować mieszkanie do stylu życia i potrzeb mieszkańców.
Usytuowanie wśród lasów zadowoli z pewnością każdego miłośnika zieleni, a bardzo dobra komunikacja z centrum oraz obwodnicą miasta jeszcze bardziej podnosi atrakcyjność lokalizacji.
AGNES INVERSIONES REAL ESTATE
ESTATE POINT odpowiedzialne było za komunikację AGNES INVERSIONES REAL ESTATE w mediach społecznościowych do marca 2020.
AGNES INVERSIONES REAL ESTATE specjalizuje się w odnajdywaniu miejsc, w których spełniają się marzenia Klientów. Oferuje wyselekcjonowane nieruchomości na sprzedaż i wynajem w Marbelli i na całym Costa del Sol w Hiszpanii, zapewniając przy tym kompleksową i rzetelną obsługę, skupioną na indywidualnych potrzebach i wymaganiach Klientów.
Niezależnie od tego, czy Klient chce inwestować w nieruchomości, kupić lub wynająć willę, penthouse, apartament, kamienicę lub posiadłość wiejską w Marbelli i na Costa del Sol, w ofercie
AGNES INVERSIONES znajdzie bazę stale aktualizowanych nieruchomości.
JEŻYCKA 39
ESTATE POINT - pełen branding inwestycji Jeżycka 39 w Poznaniu. Nazwa, logo, key visual, wszystkie materiały marketingowe, strona www, filmy oraz obsługa na wyłączność marketingu inwestycji. Jeżycka 39 to butikowa kolekcja 57 apartamentów w Poznaniu.
MOSINOVA
ESTATE POINT: pełen branding inwestycji MOSINOVA. Nazwa, logo, key visual, strona www, komunikacja w mediach społecznościowych na etapie komercjalizacji oraz komercjalizacja budynku w zakresie najmu biur i lokali mieszkalnych.
OSTOJA JELONEK
ESTATE POINT odpowiedzialne jest za komunikację inwestycji OSTOJA JELONEK w mediach społecznościowych oraz prowadzenie działań marketingowych
WTJ HOME
DOMINO DOMY
Aktualnie deweloper posiada w swojej ofercie dwie nowe inwestycje w Baranowie oraz w Szczepankowie.
Działalność firmy ukierunkowana jest na realizację funkcjonalnych projektów mieszkaniowych zgodnych z potrzebami klientów.
Na zachód od Poznania, w Baranowie przy ulicy Szamotulskiej 69 powstaje 21 domów w zabudowie szeregowej o powierzchni 101,84 m2 wraz z przylegającymi do nich ogrodami.
W Szczepanowie przy ulicy Świątniczki 18 znajdować się będzie kameralne osiedle składające się tylko z 4 domów dwulokalowych a ich nowoczesny design przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym klientom.
Pełna oferta DOMINO tutaj
AGROBEX
ZAJEZDNIA POZNAŃ
Współpraca z ESTATE FELLOWS POZNAŃ (Spółka odpowiedzialna za wyłączną sprzedaż inwestycji) w zakresie strategii sprzedaży oraz dekompozycji cen mieszkań inwestycji
ZAJEZDNIA POZNAŃ- zarówno przy pierwszym, jak i drugim etapie inwestycji. Przygotowanie części materiałów marketingowych oraz stoiska targowego.
ESTATE CENTER
Portal nieruchomości
ESTATE POINT - Koordynacja tworzenia nazwy, logo, serwisu www. Przygotowanie key visual i wszystkich materiałów reklamowych. Projekt stoiska targowego oraz wszystkie elementy niezbędne do obsługi najmu hotelowego apartamentów (najem krótkoterminowy).
Aktualnie ESTATE POINT jest odpowiedzialne za komunikację ESTATE CENTER w mediach społecznościowych.
STRZESZYN PARK
Współpraca ESTATE POINT w zakresie przygotowania inwestycji STRZESZYN PARK. Na etapie projektowania wsparcie w zakresie wytycznych do ustalenia struktury mieszkań, funkcji pomieszczeń, doboru odpowiednich materiałów. Na etapie przygotowania do sprzedaży- dekompozycja cen mieszkań oraz konsultacje przy wyborze komunikacji marketingowej.
Współpraca dotyczyła zarówno pierwszego, jak i drugiego etapu inwestycji.
ECORIA
Inwestycja dewelopera PBG ERIGO
Praca nad projektem trwała już na etapie projektowania. Określono grupę docelową inwestycji, zbadano konkurencję i przygotowano produkt pod kątem oczekiwań klientów. Zarówno pod względem marketingowym (nastawienie na ekologie od nazwy poprzez rozwiązania w samym budynku), jak i pod względem powierzchni mieszkań, dekompozycji cen. Główną ideą przy projektowaniu Ecorii, stanowiła potrzeba stworzenia osiedla przyjaznego środowisku. Chcieliśmy, aby Ecoria, stała się synonimem ekologicznego stylu życia, dlatego postawiono również na edukację w tym zakresie i efektywne rozwiązania wspierające koncepcję „zielonego osiedla”.
Osiedle zlokalizowane jest przy ulicy Karpia w północnej części Poznania, w sąsiedztwie Rezerwatu Żurawiniec oraz terenów nadwarciańskich.
QUADRO HOUSE
Inwestycja dewelopera PBG ERIGO
Kameralna inwestycja na poznańskim grunwaldzie. Zupełnie nietypowa, oryginalna. Najważniejszym zadaniem było dobranie odpowiedniej komunikacji pod wymagającego klienta docelowego, ustalenie wartości dodanych dla nieruchomości oraz ustalenie dekompozycji cen mieszkań.
DOLINA POTĘGOWSKA
Inwestycja w Gdańsku
Praca nad projektem od wprowadzenia na rynek inwestycji. Największym zadaniem był dobór odpowiedniej komunikacji projektu na rynku z uwagi na lokalizacje.
ESTATE POINT: marketing i sprzedaż nieruchomości.