GN GROUP

GN GROUP - to polsko-austriacka firma istniejącą od ponad 20 lat. 
Zadanie ESTATE POINT:

- nazwa i logo dwóch nowych inwestycji dewelopera. 

- key visual dla inwestycji Olbrachta 24

- strona internetowa inwestycji Olbrachta 24

 
 

KLESZCZEWO PARK- AGROBEX

 

ESTATE POINT - pełen branding inwestycji KLESZCZEWO PARK w Kleszczewie  [AGROBEX] . Nazwa, logo, key visual, folder inwestycji, landing page. 

Kleszczewo Park to inwestycja, która swoją funkcjonalnością i położeniem zaspokoi oczekiwania nawet najbardziej wymagających mieszkańców. W pierwszym etapie powstanie 75 komfortowych mieszkań z ogródkami na parterze oraz przestronnymi balkonami na wyższych kondygnacjach. Budynek będzie posiadać windy, a także komórki lokatorskie do każdego z mieszkań.

 
 

OSIEDLE SILESIA- AGROBEX

ESTATE POINT - pełen branding inwestycji OSIEDLE SILESIA  w Zielonej Górze  [AGROBEX] . Nazwa, logo, key visual, folder inwestycji. 

OSIEDLE SILESIA jest położone w malowniczym mieście Zielona Góra. To nowoczesny, kameralny kompleks dwóch budynków położony przy ul. Osiedle Śląskie w Zielonej Górze, w którym znajdzie się 117 mieszkań. Różnorodność lokali pozwala idealnie dostosować mieszkanie do stylu życia i potrzeb mieszkańców.

Usytuowanie wśród lasów zadowoli z pewnością każdego miłośnika zieleni, a bardzo dobra komunikacja z centrum oraz obwodnicą miasta jeszcze bardziej podnosi atrakcyjność lokalizacji.


 

AGNES INVERSIONES REAL ESTATE

ESTATE POINT odpowiedzialne było za komunikację  AGNES INVERSIONES REAL ESTATE w mediach społecznościowych do marca 2020.

AGNES INVERSIONES REAL ESTATE specjalizuje się w odnajdywaniu miejsc, w których spełniają się marzenia Klientów.  Oferuje wyselekcjonowane nieruchomości na sprzedaż i wynajem w Marbelli i na całym Costa del Sol w Hiszpanii, zapewniając przy tym kompleksową i rzetelną obsługę, skupioną na indywidualnych potrzebach i wymaganiach Klientów.
Niezależnie od tego, czy Klient chce inwestować w nieruchomości, kupić lub wynająć willę, penthouse, apartament, kamienicę lub posiadłość wiejską w Marbelli i na Costa del Sol, w ofercie 
AGNES INVERSIONES znajdzie bazę stale aktualizowanych nieruchomości.  


 

JEŻYCKA 39 

ESTATE POINT - pełen branding inwestycji Jeżycka 39 w Poznaniu. Nazwa, logo, key visual, wszystkie materiały marketingowe, strona www, filmy oraz obsługa na wyłączność marketingu inwestycji. Jeżycka 39 to butikowa kolekcja 57 apartamentów w Poznaniu. 

 
 

MOSINOVA

ESTATE POINT: pełen branding inwestycji MOSINOVA. Nazwa, logo, key visual, strona www, komunikacja w mediach społecznościowych oraz komercjalizacja budynku w zakresie najmu biur i lokali mieszkalnych. . 

 

OSTOJA JELONEK

ESTATE POINT odpowiedzialne jest za komunikację inwestycji OSTOJA JELONEK w mediach społecznościowych oraz prowadzenie działań marketingowych


 

WTJ HOME 

ESTATE POINT odpowiedzialne jest za komunikację WTJ HOME w mediach społecznościowych.

WTJ Home koncentruje się na działalności deweloperskiej. Misją firmy jest budowanie funkcjonalnych domów i mieszkań dostępnych dla większości rodzin w Polsce.




 

DOMINO DOMY

 

AGROBEX

ESTATE POINT odpowiedzialne jest za komunikację profilu firmowego AGROBEX  w mediach społecznościowych

 
 

ZAJEZDNIA POZNAŃ

Inwestycja Ref Eastern Opportunities Sp. z o. o.

Współpraca z ESTATE FELLOWS POZNAŃ (Spółka odpowiedzialna za wyłączną sprzedaż inwestycji) w zakresie strategii sprzedaży oraz dekompozycji cen mieszkań inwestycji
ZAJEZDNIA POZNAŃ-  zarówno przy pierwszym, jak i drugim etapie inwestycji.  Przygotowanie części materiałów marketingowych oraz stoiska targowego. 

 
 

ESTATE CENTER

Portal nieruchomości

ESTATE POINT - Koordynacja tworzenia nazwy, logo, serwisu www. Przygotowanie key visual i wszystkich materiałów reklamowych.  Projekt stoiska targowego oraz wszystkie elementy niezbędne do obsługi najmu hotelowego apartamentów (najem krótkoterminowy).  

Aktualnie ESTATE POINT jest odpowiedzialne za komunikację ESTATE CENTER w mediach społecznościowych.

 
 

STRZESZYN PARK

Inwestycja Erigo Dewelopment

Współpraca ESTATE POINT w zakresie przygotowania inwestycji STRZESZYN PARK. Na etapie projektowania wsparcie w zakresie wytycznych do ustalenia struktury mieszkań, funkcji pomieszczeń, doboru odpowiednich materiałów. Na etapie przygotowania do sprzedaży- dekompozycja cen mieszkań oraz konsultacje przy wyborze komunikacji marketingowej. 
Współpraca dotyczyła zarówno pierwszego, jak i drugiego etapu inwestycji.



ECORIA

Inwestycja dewelopera PBG ERIGO

Praca nad projektem trwała już na etapie projektowania. Określono grupę docelową inwestycji, zbadano konkurencję i przygotowano produkt pod kątem oczekiwań klientów. Zarówno pod względem marketingowym (nastawienie na ekologie od nazwy poprzez rozwiązania w samym budynku), jak i pod względem powierzchni mieszkań, dekompozycji cen. Główną ideą przy projektowaniu Ecorii, stanowiła potrzeba stworzenia osiedla przyjaznego środowisku. Chcieliśmy, aby  Ecoria, stała się synonimem ekologicznego stylu życia, dlatego postawiono również na edukację w tym zakresie i efektywne rozwiązania wspierające koncepcję „zielonego osiedla”.

Osiedle zlokalizowane jest przy ulicy Karpia w północnej części Poznania, w sąsiedztwie Rezerwatu Żurawiniec oraz terenów nadwarciańskich.  


 
 

QUADRO HOUSE

Inwestycja dewelopera PBG ERIGO

Kameralna inwestycja na poznańskim grunwaldzie. Zupełnie nietypowa, oryginalna. Najważniejszym zadaniem było dobranie odpowiedniej komunikacji pod wymagającego klienta docelowego, ustalenie wartości dodanych dla nieruchomości oraz ustalenie dekompozycji cen mieszkań.

 
 

DOLINA POTĘGOWSKA

Inwestycja w Gdańsku

Praca nad projektem od wprowadzenia na rynek inwestycji. Największym zadaniem był dobór odpowiedniej komunikacji projektu na rynku z uwagi na lokalizacje. 

 

ESTATE POINT: marketing i sprzedaż nieruchomości.